Toiminnallista harjoittelua ja mielekästä treenaamista. Aloituskurssilla opetellaan Crosstraining harjoittelun perusteet ja tekniikat tunneilla tehtävistä liikkeistä.

 

Aloita toiminnallinen harjoittelu jo elokuussa!

Aloituskurssilla opit oikeaoppiset ja turvalliset tekniikat tunneilla käytettävistä liikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista, heilautuksista yms. Kurssilla tutustut lisäksi treenikavereihin ja ohjaajiimme!

 

Kurssin jälkeen olet 100% etevä harjoittelemaan crosstraining tunneillamme

Aloituskurssin käyneitä meillä on jo reippaasti toista sataa!

ELOKUUN KURSSIN AIKATAULU:

ke 14.8. klo 19:15-20:45

su 18.8. klo. 12:30-14

ke 21.8. klo. 19:15-20:45

su 25.8. klo. 12:30-14

SYYSKUUN KURSSIN AIKATAULU:

ke 18.9. klo 19:15-20:45

su 22.9. klo. 12:30-14

ke 25.9. klo. 19:15-20:45

su 29.9. klo. 12:30-14

KENELLE?

  • Naisille ja miehille
  • Sinulle joka haluat harjoitella turvallisesti ja tehokkaasti
  • Sinulle joka olet valmis saamaan urheilullisen olemuksen ja et pelkää muokata kehonkoostumustasi
  • Sinulle, joka olet perusterve, sinulla ei ole vakavia liikerajoituksia/kiputiloja. Pienet ruhjeet eivät menoa haittaa

MITÄ SINÄ SAAT?

  • Opit kurssin aikana oikeaoppiset tekniikat tangolla tehtävistä isoista moninivelliikkeistä kuten kyykyistä, maastavedoista, punnerruksista.
  • Opit kahvakuulaliikkeiden perusteet
  • Opit treenityylimme perusteet
  • Opit jokaisella kerralla uuden taidon josta on hyötyä kaikkeen harjoitteluun loppuelämäksesi
  • 4x tapaamiset pienryhmässä á 90min. Sisältää tekniikkaopetuksen sekä päivän treenin (max. 30min)
  • 1kk rajaton treenioikeus kaikille ohjatuille tunneillemme. Treenioikeus alkaa kurssin 1. tapaamiselta
  • Tiedon tämänhetkisistä voimatasoistasi
  • Ammattivalmentajan jokaiseen harjoitukseesi

 

100%

kurssin suorittaneista suosittelisi sitä kaverilleen!

 

Z
9+/10

Kurssin keskiarvosana

 

Ryhmäkoko max. 12 henkilöä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Huomaathan että ilmoittautuminen on sitova. Ennen valmennuksen alkua valmennuksen voi perua vain lääkärintodistusta vastaan.

ALOITUSKURSSIN SISÄLTÖ

Jokaisella kerralla opettelemme tekniikkapainotteisesti kyseisen päivän liikkeet. Kaikilla kerroilla 15-20 minuutin ”lopputreeni”, jossa hyödynnämme päivän oppeja ja myös edellisillä kerroilla opittuja taitoja.

Alla tekniikkatreenien aiheet:

1. kerta

  • Kahvakuulaliikkeet:
    • etuhailautus
    • rinnalleveto + työntö 
  • Kyykkysyvyyden määrittäminen
  • Etukyykky
  • Pystypunnerrus ja vauhtipunnerrus
  • Leuanveto

2. kerta KYYKYT

  • Box kyykky
  • Etukyykky tangolla
  • Takakyykky tangolla
  • Liikkuvuus

3. Kerta, MAASTAVETO

  • Maastaveto
  • Sumomaastaveto
  • Suorinjaloin maastaveto
  • Kulmasoutu tangolla
  • Penkkipunnerrus

4. kerta KERTAUS + TESTAUS

  • Takakyykky
  • Maastaveto
  • Penkkipunnerrus

Ohjaajina voimavalmentajat: Nina Välikangas, Teresa Martikkala ja Tuukka Virolainen. Lue heistä lisää täältä.

“Kiitos!”

Vihdoin osaan tehdä kyykyt siten että ne tuntuu siellä missä niiden pitääkin

“Ammattitaito +++ “

Oli aivan loistavaa ohjausta. Turvallisuus edellä ja tekniikka heti perässä tai rinnalla. Hyvä, kannustava ja tsemppaava ilmapiiri.

“Wow!”

Mulla penkkitulos käytännössä tuplaantui kun opin kuinka se tehdään oikein. Huikeeta!

“Helppo tulla”

Koko kurssin ajan oli lämmin ja tervetullut sekä välittävä fiilis!

ALOITUSKURSSIEN AIKATAULUT:

Tapaamiset keskiviikkoisin ja sunnuntaisin, yhteensä 4 kertaa.

Keskiviikon tapaaminen klo. 19:15-20:45

Sunnuntain tapaaminen: klo. 12:30-14:00

  • elokuun KURSSI alkaa keskiviikkona 14.8.
  • syyskuun KURSSI alkaa keskiviikkona 18.9.
  • lokakuun KURSSI alkaa keskiviikkona 16.10.

ELOKUUN KURSSI:

ke 14.8. klo 19:15-20:45

su 18.8. klo. 12:30-14

ke 21.8. klo. 19:15-20:45

su 25.8. klo. 12:30-14

SYYSKUUN KURSSIN AIKATAULU:

ke 18.9. klo 19:15-20:45

su 22.9. klo. 12:30-14

ke 25.9. klo. 19:15-20:45

su 29.9. klo. 12:30-14

 

su 25.8. klo. 12:30-14

Heräsikö sinulla kysymyksiä? Vastaamme mielellämme!

8 + 12 =