Crosstraining aloituskurssin avulla!

Tervetuloa aloittamaan Crosstraining harjoittelu Voimalalle. Jotta harjoittelu tunneillamme on turvallista ja tehokasta, aloitetaan treenit aina käymällä joko

  1. Crosstraining aloituskurssi tai
  2. Crosstraining näyttö ennen tunneille osallistumista.

Aloituskurssin käytyäsi olet 100% etevä harjoittelemaan Crosstraining tunneillamme! Kurssi soveltuu myös sinulle joka haluat tekniikkaoppia omatoimisia treenejä varten.

 

Mitä aloituskurssilla tehdään?

Voimalan Crosstraining ALOITUSKURSSI on kolmen kerran intensiivinen tekniikkakurssi, jossa opetellaan oikeaoppiset, turvalliset ja tehokkaat tekniikat moninivelliikkeistä, kuten kyykyistä, maastavedoista ja punnerruksista. Kurssin hintaan kuuluu lisäksi kahden viikon ILMAISET crosstraining tunnit Voimalalla.

Kurssi on henkilökohtaista valmennusta, jossa jokainen otetaan huomioon yksilönä. Kevään 2018 kurssit myytiin täyteen. Kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osaat jo nämä liikkeet? Sinä voit aloittaa Crosstraining tunneilla tekemällä näytön ohjaajan kanssa. Tästä lisää alempana.

Lupaamme sinulle Crosstraining harjoittelulta:

– Voimaa ja Lihasmassaa
– Toimintakykyä
– Liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa
– Jatkuvasti kehittyviä treenejä monipuolisella välineistöllä
– Ammattivalmentajan viikon jokaiseen treeniisi
– Treenikavereita ja hauskoja hetkiä

Seuraava kurssi alkaa tammikuussa 2019. Ilmoittautuminen käynnistyy pian, pysy kuulolla!

  1. KERTA
  • TAKAKYYKKY
  • ETUKYYKKY
  • MAASTAVETO
  • SUORINJALOINMAASTAVETO
  • SUMOMAASTAVETO
  1. KERTA
  • VALAKYYKKY
  • Takakyykyn ja etukyykyn kertaus
  • SUMOMAASTAVETO
  • PENKKIPUNNERRUS
  • PYSTYPUNNERRUS ja VAUHTIPUNNERRUS
  1. KERTA ke 19.9.
  • Kertaus kaikista opituista, + halutessasi 3RM (3 toiston maksimi voimaharjoittelu liikkeistä)

Tämän kurssin käytyäsi olet 100% etevä harjoittelemaan Crosstraining tunneillamme!

Kiitos Nina! Vihdoin osaan tehdä kyykyt siten että ne tuntuu siellä missä pitääkin! 🙂

Marjaana

Oli aivan loistavaa ohjausta. Turvallisuus edellä ja tekniikka heti perässä tai rinnalla. Hyvä, kannustava ja tsemppaava ilmapiiri. Mulla penkki käytännössä tuplaantui. Huikeeta.

Hanna

CrossTraining tunneillemme tehdään aina ammattilaisten toimesta harjoitussuunnitelma, mikä takaa fiksun ja nousujohteisen harjoittelun! TRAIN HARD BUT SMART.

Tunneilla ei treenata mitä sattuu.

  • Harjoitteluun on tehty nousujohteinen ohjelmointi, joka takaa kehityksen lihaskunnossa ja voimatasoissa.

Tunneilla jokainen treenaa oman tasonsa mukaisesti.

  • Käytämme harjoittelussa apuna tietoa kunkin asiakkaan testatusta tai arvioidusta yhden toiston maksimista (1 RM). Lähtötasotestit tehdään kaikille halukkaille ALOITUSkurssin viimeisellä tapaamisella.

Harjoitellaan pareittain.

  • Hyvä yhteishenki kuuluu olennaisena osana harjoitteluumme! Tsempataan ja varmistetaan kaverille. Asiakkaamme ovat löytäneet paljon uusia kavereita, joiden kanssa ovat tekemisissä jopa treenien ulkopuolella.

Pääliikkeinä kyykky, penkki, pystypunnerrus ja maastaveto. Tunnit koostuvat:

  • huolellisesta alkulämmittelystä
  • voima-osiosta, jossa eri päivinä jokin edellämainituista moninivelliikkeistä, sekä
  • avustavista liikkeistä tunnin teemaa tukien

ALOITUSkurssin suorittaneet saavat CrossTrainingPASSIN, joka toimii todisteena siitä, että olet pätevä osallistumaan CrossTraining tunneille.

Voimalavki pidättää oikeudet sisältö- ja aikataulumuutoksiin. CT tuntien lisäksi liikkeiden osaamisesta on hyötyä kaikilla tunneillamme.

CROSSTRAINING TUNTIEN SISÄLLÖT LÖYDÄT TÄÄLTÄ

LUE MYÖS BLOGISTA MAIJUN KIRJOITUKSIA CT HARJOITTELUSTA TÄÄLTÄ.