Crosstraining - mitä se on?

Voimalan Crosstraining tunnit ovat toiminnallisia voimaharjoittelutunteja, joille on tehty optimaalinen harjoitussuunnitelma jokaiselle kaudelle (syys-,kevät- ja kesä).

Crosstraining tunnit toteutetaan pienryhmätunteina, joissa 8-12 hlö. Näin pystymme varmistamaan henkilökohtaisen otteen ja turvallisen tekemisen jokaiselle treenaajalle.

KENELLE? Sinulle, joka haluat:

– Voimaa ja Lihasmassaa
– Toimintakykyä, urheilullisen olemuksen
– Liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa
– Jatkuvasti kehittyviä treenejä monipuolisella välineistöllä
– Ammattivalmentajan viikon jokaiseen treeniisi
– Treenikavereita ja hauskoja hetkiä

Crosstraining tunneillemme tehdään aina ammattilaisten toimesta harjoitussuunnitelma, mikä takaa fiksun ja nousujohteisen harjoittelun! TRAIN HARD BUT SMART.

 

Tunneilla ei treenata mitä sattuu.

  • Harjoitteluun on tehty nousujohteinen ohjelmointi, joka takaa kehityksen lihaskunnossa ja voimatasoissa. Tunneilla treenataan vapailla painoilla, kuten levytangoilla, kahvakuulilla, kehonpainolla ja erilaisilla toiminnallisen harjoittelun välineillä (pallot, säkit, köydet, kuminauhat jne.. )

Tunneilla jokainen treenaa oman tasonsa mukaisesti.

  • Käytämme harjoittelussa apuna tietoa kunkin asiakkaan testatusta tai arvioidusta yhden toiston maksimista (1 RM). Lähtötasotestit tehdään kaikille halukkaille ALOITUSkurssin viimeisellä tapaamisella.

Harjoitellaan pareittain.

  • Hyvä yhteishenki kuuluu olennaisena osana harjoitteluumme! Tsempataan ja varmistetaan kaverille. Asiakkaamme ovat löytäneet paljon uusia kavereita, joiden kanssa ovat tekemisissä jopa treenien ulkopuolella.

Pääliikkeinä kyykky, penkkipunnerrus, leuanveto ja maastaveto. Tunnit koostuvat:

  • huolellisesta alkulämmittelystä
  • voima-osiosta, jossa eri päivinä jokin edellämainituista moninivelliikkeistä, sekä
  • avustavista liikkeistä tunnin teemaa tukien

 

MIKÄLI KAIPAAT SIIS TULOKSIA JA MIELENKIINTOISIA TREENEJÄ, OLET PERUSTERVE JA VALMIS TREENAAMAAN PIENRYHMÄSSÄ, TÄMÄ VOI OLLA JUURI SE SINUN JUTTUSI! TOIVOTTAVASTI NÄHDÄÄN PIAN!

 

Crosstraining tunnit:

  • VOIMA 1 (alavartalopainotus)
  • VOIMA 2 (ylävartalopainotus)
  • KESTÄVYYS (koko kropan HIIT- tyylinen harjoitus)

Crosstraining harjoittelun pääset aloittamaan käymällä CT aloituskurssin tai näytön. Näistä lisää alla olevan linkin kautta.