CROSSTRAINING HARJOITTELU

 

Haluatko elämäsi parhaaseen kuntoon? Oletko valmis siihen että saat lisää lihaksia ja voimaa?

Mikäli vastasit kyllä, tämä harjoittelumuoto on sinulle!

CROSSTRAINING – TIE ELÄMÄSI PARHAASEEN KUNTOON

Voimalan Crosstraining tunnit ovat toiminnallisia voimaharjoittelutunteja, joille on tehty optimaalinen harjoitussuunnitelma jokaiselle kaudelle (syys-,kevät- ja kesä).

Crosstraining tunnit toteutetaan 14 hlö pienryhmätunteina, jotta pystymme varmistamaan henkilökohtaisen otteen ja turvallisen tekemisen jokaiselle treenaajalle.

 

 

KENELLE?

Sinulle, joka haluat:

  • Voimaa ja Lihasmassaa
  • Toimintakykyä, urheilullisen olemuksen
  • Liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa
  • Jatkuvasti kehittyviä treenejä monipuolisella välineistöllä
  • Ammattivalmentajan viikon jokaiseen treeniisi
  • Treenikavereita ja hauskoja hetkiä

 

 

MIKSI?

Koska:

  • Yhdessä treenaaminen on paljon hauskempaa!
  • Toimintakykysi paranee, esim kantaminen, nostaminen, ponnistaminen, vetäminen helpottuu huomattavasti
  • Kehonkoostumus paranee, tuttavat huomaavat ulkoiset positiiviset muutokset
  • Mieliala kohenee, positiivinen psyykkinen vaikutus
  • Et voi koskaan tehdä liikkeitä väärin, valmentaja aina paikalla
  • Tulet olemaan vahvempi kuin koskaan aiemmin

 

TUNTIEN AIKATAULUT

SYYSKAUSI, 5.8.2019 alkaen.

VOIMA 1

  • Maanantai klo. 19
  • Tiistai klo. 17

VOIMA 2

  • Keskiviikko klo. 19
  • Torstai klo. 18

VOIMA 3

  • Perjantai klo. 17
  • Sunnuntai klo. 18

Mikäli et pääse osallistumaan jollekin tunnille, voit käydä tekemässä kyseisen treenin myös omatoimisilla tunneillamme:

  • Tiistaina ja Torstaina klo 11
  • Keskiviikkona ja Lauantaina klo. 10

 

Suosittelemme vähintään kahta (2) voimatreeniä/viikko. Tunnit on jaoteltu siten, että parhaan mahdollisen hyödyn saat käymällä kaikilla kolmella voimatunnilla. MUISTA KEVENTÄÄ HARJOITTELUA 4 viikon välein. Lisäksi ryhmäliikuntatunneistamme voit valita 1-2 mieluista oheisharjoitusta, esim. ylävartalotreeni & jooga.

 

HYVÄ TIETÄÄ

 

Tunneilla ei treenata mitä sattuu.

  • Harjoitteluun on tehty nousujohteinen ohjelmointi, joka takaa kehityksen lihaskunnossa ja voimatasoissa. Tunneilla treenataan vapailla painoilla, kuten levytangoilla, kahvakuulilla, kehonpainolla ja erilaisilla toiminnallisen harjoittelun välineillä (pallot, säkit, köydet, kuminauhat jne.. )

 

Tunneilla jokainen treenaa oman tasonsa mukaisesti.

  • Käytämme harjoittelussa apuna tietoa kunkin asiakkaan testatusta tai arvioidusta yhden toiston maksimista (1 RM). Lähtötasotestit tehdään kaikille halukkaille ALOITUSkurssin viimeisellä tapaamisella.

 

Harjoitellaan pareittain.

  • Hyvä yhteishenki kuuluu olennaisena osana harjoitteluumme! Tsempataan ja varmistetaan kaverille. Asiakkaamme ovat löytäneet paljon uusia kavereita, joiden kanssa ovat tekemisissä jopa treenien ulkopuolella.

 

Tunnit koostuvat:

  • huolellisesta alkulämmittelystä
  • voima-osiosta, jossa eri päivinä jokin edellämainituista moninivelliikkeistä, sekä
  • avustavista liikkeistä tunnin teemaa tukien

Pääliikkeinä kyykky, punnerrus, leuanveto ja maastaveto.

MIKÄLI KAIPAAT SIIS TULOKSIA JA MIELENKIINTOISIA TREENEJÄ, OLET PERUSTERVE JA VALMIS TREENAAMAAN PIENRYHMÄSSÄ, TÄMÄ VOI OLLA JUURI SE SINUN JUTTUSI!