Crosstraining

Voimala on ryhmäliikunnan lisäksi erikoistunut CrossTraining harjoitteluun. Tunnilla tehtävät liikkeet vaativat teknistä osaamista, joten CrossTraining harjoittelu aloitetaan käymällä ensimmäiseksi CrossTraining ALOITUSkurssi. Tämä on kolmen kerran intensiivinen tekniikkapaketti, jonka käytyäsi olet etevä harjoittelemaan CT tunneilla.

ALOITUSkurssilla opetellaan eri kyykkytekniikat, maastavedot sekä rinnalleveto + ylöstyöntö sekä kahvakuulaliikkeitä. Mikäli olet harjoitellut näitä jo aikaisemmin tai käynyt muilla saleilla kursseja, voit aloittaa CrossTraining harjoittelun tulemalla tekemään ns. näytön eli yhden treenin, jolloin katsomme että olet etevä harjoittelemaan turvallisesti tunneillamme. Kurssin ja näytön aikataulut löydät TÄÄLTÄ.

CrossTraining tunneille tehdään aina ammattilaisten toimesta harjoitussuunnitelma, mikä takaa kehittymisen voimatasoissa sekä lihaskunnossa. Tunneilla tehdään liikkeitä yksin ja pareittain. Hyvä ryhmähenki ja tekemisen meininki luovat hauskuutta harjoittelulle jotta tunnilla on huippua käydä viikosta toiseen.

Ohjaajina liikunta-alan ammattilaiset mm. voimanostossa kilpaileva personal trainer Teresa Martikkala, painonnostossa kilpaillut Milla Salonen.

Kenelle CrossTraining sopii?

CrossTraining sopii sinulle joka haluat treeniltäsi hieman enemmän. Haluat kehittyä lihaskunnossa ja voimatasoissa, olet valmis sitoutumaan 1-3 treenikertaan/ viikko  ja sinulla ei ole vakavia selkä- lonkka- tai polvivaivoja.