MAANANTAI

17-18 kehonpainoharjoittelu, marko

17-19 crosstraining omatoimi

18:15-19:10 kahvakuula, lotta

19:20-20:15 crosstraining voima, lotta

 

TIISTAI

11-11:50 voimala basic

11-11:50 crosstraining omatoimi

 

16:45-17:30 crosstraining voima, tuukka

17:30-18:15 crosstraining kestävyys, tuukka

18:30-19:20 crosstraining omatoimi

18:30-19:20 vatsa-peppu treeni

18:30-19:20 LAPSIPARKKI

19:30-20:30 yin & yang jooga, sari (29.1. 26.2. 26.3. joogan tilalla kehonhuolto)

 

KESKIVIIKKO

16:45-17:35 voimala basic, nina

16:45-18:30 crosstraining omatoimi

17:45-18:30 tabata + venyttely, nina

17:45-18:30 LAPSIPARKKI

18:45-19:40 crosstraining voima, nina

 

TORSTAI

11-11:50 vahvista&venytä

11-11:50 crosstraining omatoimi

 

17-17:50 kahvakuula, nina

17:30-18:20 voimala bootcamp (ulkotreeni) lotta, aloitus 24.1.2019

18-18:50 crosstraining voima, nina

19:15-20:05 vatsa-peppu treeni

 

PERJANTAI

16:45-17:30 crosstraining voima, teresa

17:30-18:15 crosstraining kestävyys, teresa

18:30-19:20 kehonhuolto, teresa

 

LAUANTAI

10-11:00 crosstraining omatoimi

10-10:50 vatsa-peppu treeni, annakaisa / lotta

11-11:50 voimalabalance / kehonhuolto, annakaisa / lotta

 

SUNNUNTAI

15-15:50 voimala basic

16-16:50 vahvista & venytä

17-17:50 crosstraining voima

 

KÄSILLÄSEISONTATUNTI KEVÄÄN AIKANA KAHDESTI 3 KERRAN PAKETTEINA. Kuuluu jäsenyyksiin ja 10x kortteihin. Erillinen ilmittautuminen vaaditaan. Toteutetaan mikäli minimissään 12 osallistujaa.

Ensimmäinen kolmen kerran paketti keväälle:

sunnuntaisin 3.2. 10.2. & 17.2. klo. 13-14:30. Ohjaajana Marko Cieslak

Tummennetut tunnit ryhmäliikuntatunteja. Crosstraining tunneille osallistuvalle vaaditaan Crosstraining passi. Voimala Vaajakoski pidättää oikeudet muutoksiin. Lisäämme tunteja kalenteriin tarvittaessa. 

 

UUTUUS! VOIMALA BASIC

Voimalan perus tunti, jossa treenataan huolellisen alkulämmittelyn jälkeen voimaa ja lihaskuntoa koko kroppaan. Tunnilla tehdään sykettä nostavia harjoituksia lihaskuntoliikkeiden lomassa. Tunti sopii jokaiselle lähtötasosta riippumatta. Jokainen treenaa tunnilla oman kuntonsa mukaan.

Tunti toteutetaan paikka- ja kiertoharjoitteluna. Välineinä käytetään monipuolisesti omaa kehonpainoa, kahvakuulia, tankoja, palloja, renkaita.. Tämä tunti sopii niin aloittelijalle, kuin myös kokeneelle treenaajalle.

 

Tuntien kesto pääosin 50 minuuttia, tämä aika treenataan tehokkaasti! Asiakaspalautteiden myötä olemme halunneet 10 minuutin vaihto- ajan tuntien välille. Näin treenien lomassa kerkeää hoitamaan asioita vastaanotossa.