Ohjelmointi

UUSI OHJELMOINTI (kevät 2019) LUPAA RAJUA KEHITTYMISTÄ !

VK 3

VOIMA työsarjat 5x4x75%

KESTÄVYYS

A1

EMOM 10min

20 Thruster kahvakuulalla

A2

AMRAP 8min

20 Kyykky

15 Linkkari TAI Istumaannousu

10 Punnerrus

CT VOIMA TUNTIEN PÄÄLIIKKEET

MAANANTAI, KESKIVIIKKO JA PERJANTAI

  1. Leuanveto
  2. Kyykky

TIISTAI PAINONNOSTO TREENI

Tekniikkapainotteinen treeni, aikaisempaa kokemusta painonnostosta ei tarvita. Tämä tunti kehittää erinomaisesti voiman lisäksi myös liikkuvuuttasi. Tervetuloa mukaan oppimaan uutta!

  1. Työntö/työntö variaatio
  2. Tempaus/tempausvariaatio

TORSTAI JA SUNNUNTAI

  1. Penkkipunnerrus
  2. Maastaveto

Kaikki VOIMA tunnit sisältävät huolellisen alkulämmittelyn ja pääliikkeiden jälkeen mukavan lopputreenin. Tiistain ja perjantain VOIMA treeneihin voi erittäin hyvin yhdistää CT kestävyys treenin.

Ammattivalmentaja on viikon jokaisessa treenissä turvaamassa että sinä harjoittelet turvallisesti ja oikein. Tule tunnille ja kehitys on taattua.